
CONTENT
Plannen
Goed plannen is het halve werk. Zeker in marketing. Of misschien moet ik "denken"zeggen. Want eigenlijk komt het er op aan een strategie te bepalen om de ideale doelgroep zo relevant en gericht mogelijk te benaderen. Door de talloze mogelijkheden om snel te publiceren durven we dat wel eens over het hoofd zien. CONTENTeR helpt om je doelgroep in het vizier te houden.
Consistentie in je digitaal verhaal is goud waard.
Met de digitale mogelijkheden wordt je hele reilen en zeilen als ondernemer in het oog gehouden. Daarom is een rode draad in je online aanwezigheid van groot belang.
Zit je website goed in elkaar ? Is je verhaal op sociale media coherent ? Welk snelle wijzigingen kan je maken die meteen winst opleveren ? Je krijgt anderhalf uur van mijn tijd en direct advies waarmee je zelf aan de slag kunt.

Als ondernemer moet je constant keuzes maken.
Keuzes die gedreven worden door je eigen objectieven, maar vooral door de verwachtingen van je doelgroep.
In deze workshop help ik je door middel van enkele praktische oefeningen op zoek te gaan naar wie je potentiële klanten zijn en bekijken we waarnaar ze op zoek zijn. Zodat je hier vervolgens optimaal mee aan de slag kunt in al je communicatie. Niet enkel online, maar ook in alles wat je offline doet.
Je website presteert beter als de indeling van de informatie goed zit. User Experience is niet zomaar een modewoord. Je gebruikers een goed gestructureerde website aanbieden waarop alle informatie over je bedrijf, producten en diensten makkelijk terug te vinden zijn getuigt van professionaliteit.
Je krijgt een document met een duidelijke sitemap en wireframes met de pagina-indeling. Dat is handig voor als je de website zelf bouwt, maar evengoed nuttig als je de website laat bouwen door een designer.


De tijd om webpagina's te vullen met bullshit content om de zoekmachines of de algoritmen op sociale media te verschalken is voorbij. Kwalitatieve inhoud is een must. Maar hoe verzin je telkens opnieuw goeie relevante inhoud ? Of slaag je er in om er ook nog een behoorlijke dosis persoonlijkheid in te verwerken om je bedrijf uitstraling te geven ?
Berichten en posts maken is zoveel makkelijker als je een strak schema hebt. Samen werken we een plan uit, Je krijgt er heel wat ideeën, brainstorming-technieken en tal van tips bovenop.